Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /home/erikhermel/domains/erikhermeler.nl/public_html/wp-content/mu-plugins/ledesign.php on line 1
Google Fundamentals examen - SEO tips, Adwords tricks en online marketing

Google Fundamentals examen

Hieronder een aantal proefvragen voor het Google Fundamentals examen.

Mocht je een ander examen willen testen, bekijk dan deze Google proefvragen.

Ik hoor graag of je er iets aan hebt gehad en of je opmerkingen hebt. @erikhermeler

Basisbeginselen van adverteren

* 1. Welke AdWords-instellingen worden op accountniveau ingesteld?
* 2. Een "Mijn Klantencentrum-account (MCC-account) is voornamelijk:
* 3. Een adverteerder wil een aanvullend budget toewijzen om een nieuwe productlijn te promoten. Hiervoor moet de adverteerder:
* 4. U beheert een campagne waarvan het budget onbeperkt is, op voorwaarde dat de ROI positief is. Er is echter nog altijd iets dat beperkt hoeveel u in feite kunt investeren. Wat is dat? Kies het antwoord dat het dichts in de buurt komt.
* 5. Het maximale CPC-bod (kosten per klik) is:
* 6. Een adverteerder is voornamelijk gericht op direct response, in tegenstelling tot branding. De adverteerder moet zoekwoorden verwijderen uit een zoekcampagne als die zoekwoorden:
* 7. Door zelfgekozen plaatsingen toe te voegen aan een campagne in het Display Netwerk, kunt u uw advertentie weergegeven:
* 8. Er wordt een nieuwe campagne voor Tim's restaurant gestart en hij wil meer bereik op mobiele apparaten om gebruikers aan te trekken die onderweg zijn. Hoe kan hij dat doen?
* 9. U kunt de display planner gebruiken om?