Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /home/erikhermel/domains/erikhermeler.nl/public_html/wp-content/mu-plugins/ledesign.php on line 1
Google Adwords Advanced Search proefvragen - SEO tips, Adwords tricks en online marketing

Google Adwords Advanced Search proefvragen

Hieronder een aantal proefvragen voor het Google Adwords Advanced Search examen.

Mocht je een ander examen willen testen, bekijk dan deze Google proefvragen.

Ik hoor graag of je er iets aan hebt gehad en of je opmerkingen hebt. @erikhermeler

Adwords Advanced Search

* 1. Een adverteerder die antibacteriële tandenborstels verkoopt, wil investeren in zijn merk met een vast marketingbudget. De adverteerder wil een extra campagne die de winst maximaliseert, zo lang de ROI positief is. Met welke accountstructuur worden beide doelen bereikt?
* 2. U houdt conversies bij in een campagne met een beperkt budget. Als u CPC-biedingen verhoogt binnen de budgetbeperking, welk resultaat is dan het meest waarschijnlijk.
* 3. Een adverteerder merkt dat de klikfrequentie (CTR) in een advertentiegroep in de afgelopen weken significant is gedaald. Wat kan deze adverteerder doen om de CTR weer te verhogen en relevant verkeer te behouden?
* 4. Er zijn vier zoekcampagnes waarvan het dagbudget opraakt. Drie hiervan kunnen waarschijnlijk profiteren van bod- of budgetwijzigingen. Van welke campagne is de kans het grootst dat deze op dit moment het meest effectief is geconfigureerd?
* 5. Hoe kan een adverteerder twee campagnestatistieken, zoals kosten per conversie en kosten, met elkaar vergelijken over een langere periode?
* 6. Wat kan een adverteerder het beste doen wanneer het bod van een zoekwoord lager is dan de biedingsschatting voor de eerste pagina die wordt vermeld in de kolom status op het tabblad zoekwoorden.
* 7. Wat is de definitie van werkelijke kosten per klik (werkelijke CPC)?
* 8. Met Adwords Editor kunnen gebruikers:
* 9. Met Adwords campagne experimenten kunt u:
* 10. Frank heeft Conversion Optimizer in al zijn zes campagnes ingeschakeld. Hoe kan hij zien of conversion optimizer de campagneprestaties verbetert?
* 11. Elise gebruikt Adwords om haar online schoenenwinkel te promoten en haar conversieratio is het afgelopen jaar constant gebleven. Terwijl ze de logbestanden van haar webserver controleert, ziet ze dat ze soms binnen een paar minuten twee klikken van hetzelfde IP-adres krijgt. De meest waarschijnlijke oorzaak is:
* 12. Wat is het voordeel van het koppelen van een Google places-account aan een Adwords-campagne. (BTW: dit is tegenwoordig verplicht)
* 13. Met de Application Programming Interface (API) van Adwords kunnen ontwikkelaars applicaties gebruiken die:
* 14. Welke benadering van biedingen is het meest geschikt om winst te maximaliseren?
* 15. Van welk type stijging van het klikvolume is de kans groot dat deze onmiddellijk uit een Adwords-campagne wordt gefilterd?